עורך דין לתביעות ביטוח
אין כמעט אדם כיום שאין לו כמה וכמה פוליסות ביטוח שמגנות עליו ומכסות מגוון רחב של מקרים שעלולים לקרות. יחד עם זאת, ישנן אינספור עדויות על כך שחברות הביטוח לא ממהרות לעשות את המוטל עליהן ובמקרים רבים הן מערימות קשיים על המבוטחים שלהן כדי לדחות את התשלומים ככל האפשר. חשוב מאד לדעת שבמקרים כאלה אפשר וכדאי לפנות אל עורך דין לתביעות ביטוח שמכיר את דרך ההתנהלות של חברות הביטוח ויידע לסייע ללקוחות שלו למצות את הזכויות המגיעות להם. בנוסף לכך, אי אפשר שלא לשים לב שהיחס של החברות אל עורכי הדין אחר ושונה בצורה מהותית.
מתי הזמן הנכון לפנות אל עורך דין לתביעות ביטוח?
יש שתי אפשרויות שבהן אפשר וכדאי לפנות אל עורך דין לתביעות ביטוח. האחת היא מראש, כלומר במצב שבו הלקוח המבוטח כלל לא רוצה להתעסק עם חברת הביטוח או להתנהל מולה. האפשרות השנייה היא קבלת סיוע מעורך דין לאחר שהמבוטח חווה קשיים בפניות, במתן תשובות שליליות ללא הסבר או כאלה שאינן מוצדקות או אם באופן כללי מתקבלת התחושה שהחברה גוררת רגליים ומנסה לגרום ללקוח להתעייף ולהתייאש. נראה כי ברוב המקרים הדרך הראשונה עדיפה, קרי, פניה מוקדמת לעורך דין בגלל שאדם לא מקצועי יכול לבצע טעויות שאחר כך קשה יהיה לתקן. אנשים רבים כיום מוותרים על מיצוי הזכויות וחשוב מאד לדעת שאין זה מומלץ לוותר על מה שמגיע להם ועורכי הדין יכולים לסייע בכך.
היחס כלפי עורכי דין
חברת הביטוח לא יכולה להתנהג אל עורך דין לתביעות ביטוח באותה הדרך שבה היא תתייחס למבוטחים שלה, שכן עורך הדין יכיר את סוגי הפוליסות השונים, יידע בדיוק מה צריך לעשות כדי להגיש תביעה כזאת או אחרת ויידע לנתח האם תשובה שלילית שהתקבלה היא אכן מוצדקת או שלא. מכאן שעורך הדין יכול למצות את הזכויות עבור הלקוח שלו בצורה מהירה וחלקה יותר ומכאן הכדאיות של שכירת שירותי עורך הדין על מנת לוודא שאכן הלקוח שלו יקבל את מה שמגיע לו.
מתקשים להתנהל מול חברת הביטוח? תנו לעו"ד אסף שפירא לעשות את זה עבורכם בנחישות עד שתקבלו את כל מה שמגיע לכם במסגרת הפוליסה.