איך להתגרש כשיש ענייני רכוש סבוכים?

מרבה נכסים מרבה הליכים משפטיים בזמן הגירושין עצמם, כמאמר הקלישאה, אבל זה נכון גם כאשר יש גירושין שמתקיימים בין שני בני זוג שיש להם כמעט אותו היקף של נכסים בזכות מעמדם. יש תחומים שבהם רכוש ונכסים פיננסיים מורכבים הרבה יותר בגלל אופי התחום וההסכמים שנהוגים בו ולכן זה מורכב להעריך ולאמוד את היקפם ומכאן גם לקבוע את חלוקתם. כאלה הם גירושי הייטק, גירושין שיש לקחת בהם בחשבון גם הסכמים כתובים וגם מה שנהוג בדרך כלל בתחום זה של סטרטאפים, של מיזמים שונים שנמצאים בשלבים שהם לא תמיד מוגדרים. במקרים כאלה כספים שמגיעים לצדדים הם עדיין לא כספים שנכנסו לחשבון הבנק אלא הם עתידיים, ולפעמים הם כוללים אופציות ומניות ואחוזים ולכן יש לפתוח את כל הנושא הזה בגלוי ועם כל המסמכים הנוגעים בדבר. חישוב הזכויות שמגיעות לכל צד בגירושין מבוסס על היכרות טובה עם התחום הזה ועם מה שנהוג ומקובל בו ולכן גירושין כאלה חייבים להתנהל על ידי מי שמתמצא בכך ויכול לעשות זאת בצורה הנכונה. משרד עורך-דין רון מיור מייצג לקוחות כאלה כבר שנים רבות ומודע היטב לכל המורכבויות של התחום הזה במיוחד.

גם רכוש חייבים לדעת לחלק נכון

צוואות לא מעטות מגיעות לבית המשפט משום שאינן ערוכות נכון או משום שלא היו מנוסחות בצורה בהירה, או פשוט משום שלא עודכנו עם הזמן. עדכונים הכרחיים כאשר יש שינויים בחיים שמחייבים התייחסות שונה, כמו נישואין וגירושין או לידה ופטירה של יורשים עתידיים. יש לקחת בחשבון את כל הגורמים שעלולים להשפיע ועל הירושה ובכך למנוע גם סכסוכי ירושה עתידיים. לסכסוך ירושה יש לא רק השלכות פיננסיות אלא גם רגשיות ולכן עורך דין ירושות וצוואות במרכז ינסה לעשות כל מה שנדרש על מנת להבטיח שהצוואה תהיה תקפה. צוואה תקפה היא לא רק קבילה משפטית אלא גם רלוונטית לזמן ולמקום שבו נערכה ולכן לוקחת בחשבון גם שינויים כך שלא יצטרכו להתלבט בגללה בעתיד.

בחירת עורך דין מתאים לכם

עורך דין לענייני משפחה הוא מי שמטפל בנושאים דיסקרטיים ורגישים בצורה מקצועית ומגן על האינטרסים של הלקוחות בצורה הטובה ביותר. הוא זוכה לאמון רב של הלקוחות וגם יודע להוביל את ההליכים ולטפל בהם בצורה הטובה ביותר לאינטרסים שלהם. זה חיוני לבחור עורך דין שמתמצא גם בתחום שלכם כדי שיבין את המורכבות של כל מה שמצופה מניהול התיק. משרד עורך-דין רון מיור הוא משרד בוטיק שמטפל בלקוחותיו שנים רבות כדי להשיג להם את הטוב ביותר בכל תיק.

הוספת מאמר לאתר?

    חברה לקידום אתרים חברה לקידום אתרים
    Skip to content